Comunicat de presă

Începând de astăzi, 01.02.2022, Ghișeul de relații cu publicul de la sediul Direcției Generale de Pașapoarte din strada Nicolae Iorga, nr. 29, sector 1, București, este relocat din incinta corpului A parter, în corpul E parter.

Relocarea are drept scop optimizarea și fluidizarea serviciilor adresate în mod direct cetățenilor, precum și îndeplinirea standardelor de securitate a muncii impuse în contextul pandemic COVID-19.

Ghișeul de relații cu publicul oferă un grad sporit de accesibilitate și confort pentru cetățeni și un spațiu de birou optimizat pentru angajații Direcției Generale de Pașapoarte care desfășoară activități de lucru cu publicul.

Cu această ocazie, a fost creat un cadru consistent pentru eficientizarea întregii activități prin implementarea unei infrastructuri moderne.

Reamintim cetățenilor că la Ghișeul de relații cu publicul din cadrul Direcției Generale de Pașapoarte se pot depune atât personal, cât și prin intermediul poștei electronice:

– cereri pentru studierea dosarului personal de pașapoarte;- cereri de eliberare a adeverinței pentru scutire de taxe vamale/ exercitarea dreptului la liberă circulație în străinătate/ istoric pașapoarte;
– cereri de furnizare a datelor despre cetățenia română din Registrul Național de Evidență a Pașapoartelor Simple;
– petiții.

În ceea ce privește cererile privind eliberarea pașapoartelor simple electronice/temporare, precizăm că, în Bucureşti, acestea se pot depune la Serviciul Public Comunitar de Paşapoarte București cu sediul în Plaza Romania, b-dul. Timişoara, nr 26, sector 6 sau la punctul de lucru
din ParkLake Shopping Center, strada Liviu Rebreanu, nr. 4, sector 3.

Pentru mai multe informaţii, puteţi accesa site-ul www.pasapoarte.mai.gov.ro.


Alte articole:
ULTIMA
ORĂ

Persoane depistate cu ședere ilegală, în ultima săptămână de către polițiștii de imigrări. Detalii aici

Față de bărbatul în vârstă de 35 de ani, bănuit de comiterea agresiunii în stația de tramvai, a fost dispusă măsura reținerii pentru 24 de ore. Detalii aici

Pentru protejarea cetățenilor, efectivele MAI au intervenit la 5.566 de evenimente

În ultimele 24 de ore, 29.712 verificări au fost efectuate cu aplicația eDAC pentru a preveni și combate posibile fapte ilegale.

Au fost scoși din trafic, reprezentând un potențial pericol pentru ceilalți participanți, 761 de conducători auto.

6 aeronave au fost ridicate de la sol în ultimele 24 de ore

Sari la conținut