Relații cu publicul/petiții

* Secțiune dedicată exclusiv petițiilor și relațiilor cu cetățenii

    Având în vedere încetarea stării de urgență, în contextul menținerii riscului transmiterii infecțiilor cu noul corona virus, în perioada următoare, până la revenirea la normalitate, în vederea asigurării dreptului cetățenilor la petiționare dar și a protejării angajaților unităților Ministerului Afacerilor Interne, activitatea de relații cu publicul se va desfășura astfel:
    Activitatea de primire în audiență se va desfășura numai în cazuri cu caracter deosebit, raportat la situația prezentată de către solicitantul audienței.
    În situația aprobării audienței, aceasta se va desfășura astfel:
– Audiențele se vor desfășura într-o singură locație de la intrarea D, iar masa de lucru unde are loc discuția cu cetățenii va avea prevăzut un plexiglas între vorbitori.
– La audiență vor fi acceptate maxim 2 persoane concomitent pentru dialogul cu demnitarul/personalul cu funcție de conducere.
– Audiența se va limita la un interval de maxim 15 minute, respectându-se astfel recomandările medicale de evitare a interacțiunii prelungite dintre mai multe persoane.
– Persoanele care participă la audiență vor trebui să poarte mască și mănuși de protecție și să respecte regulile de prevenire a infectării cu COVID 19.
– Spațiul unde are loc audiența va fi dezinfectat înainte și după încheierea fiecărei activități în parte.
    Pentru asigurarea comunicării dintre cetățeni și conducătorii instituțiilor publice se pot utiliza și mijloace alternative cum ar fi sesiunile de comunicare pe conturile rețelelor de socializare sau telefonic.
    În situația în care nu se poate realiza primirea în audiență, se poate dispune ca aspectele semnalate să fie transmise spre soluționare unui compartiment de specialitate, solicitantul urmând să primească răspuns la cele sesizate.
    În vederea realizării celor de mai sus, solicitanții vor menționa, obligatoriu, în cererea de primire în audiență, telefonul de contact și/sau adresa de e-mail.
    Activitatea de consiliere a cetățenilor, prevăzută de OMAI nr. 33/2020 privind activitățile de soluționare a petițiilor, primire în audiență și consiliere a cetățenilor, în Ministerul Afacerilor Interne, se va desfășura astfel:
-În unitățile care au constituite linii telefonice TEL VERDE, activitatea va fi asigurată prin intermediul operatorilor care deservesc aceste linii telefonice.
-În unitățile care nu au operaționalizate astfel de linii, activitatea se va desfășura, telefonic, de către lucrătorii de relații cu publicul, cetățenii putând să apeleze numerele de telefon afișate pe site-ul fiecărei unități.
    Activitatea de primire a petițiilor cetățenilor va fi asigurată prin intermediul trimiterilor poștale, al adreselor de e-mail sau prin completarea, on-line, a formularelor postate pe site-urile unităților Ministerului Afacerilor Interne.

 

Program relații cu publicul:

Luni: 08.30-18.30, Marți-Vineri 08.30-16.30

E-mail: petitii@mai.gov.ro

Tel Verde: 0800 800 624

Trimite o petiție on-line Trimite o cerere de înscriere în audiență

Program de audiențe la conducerea M.A.I

MINISTRUL AFACERILOR INTERNE Ion Marcel VELA Vineri 12.00 – 14.00
Secretar de stat Chestor-șef de poliție Bogdan DESPESCU Marți 10.00 – 12.00
Secretar de stat Doctor Raed ARAFAT Vineri 14.00 – 16.00
Secretar de stat Gheorghe SORESCU Miercuri 10.00 – 12.00
Secretar de stat Norocel – Pompiliu STROE Miercuri 10.00 – 12.00
Subsecretar de stat Dan STAN Marți 11.00 – 13.00
Subsecretar de stat Maior Ovidiu ŞANDOR Joi 12.00 – 14.00
Secretar general Chestor principal de poliție Ioana DOROBANȚU Marți 09.00 – 11.00
Secretar general adjunct Comisar-șef de poliție Geani – Cătălin NICA Marți 09.00 – 11.00
Skip to content