Implementarea unui sistem informatic de management al activităţii de audit

Joi, 15 octombrie 2009, are loc lansarea proiectului „Dezvoltarea capacitatii de monitorizare si evaluare de programe la nivelul M.A.I. – Sistem informatic de management al activităţii de audit intern (SIMAAI)”, iniţiat de Ministerul Administraţiei şi Internelor prin Direcţia Generală Control şi Audit Intern.Proiectul se derulează pe parcursul a 22 luni şi se adresează personalului Direcţiei Audit Intern, permiţând integrarea unitara, centralizata a informaţiilor şi eficientizarea tuturor activităţilor de audit intern derulate la nivelul MAI si al structurilor din teritoriu.Crearea Sistemului informatic de management al activităţii de audit intern va permite informatizarea, la nivel central şi local, a proceselor de lucru în domeniul auditului, în scopul dezvoltării capacităţilor de planificare, monitorizare, raportare şi evaluare la nivelul MAI şi creşterea nivelului de profesionalizare a funcţionarilor publici prin utilizarea de metode moderne de instruire şi evaluare.Sistemul informatic va distribui în timp real informaţiile, evenimentele şi sarcinile, facilitând astfel integrarea tuturor acestor date. SIMAAI va permite utilizatorilor accesarea în mod securizat a datelor implicate de desfăşurarea misiunilor de audit public intern, acoperind necesitatea de informatizare a întregului flux prin care acestea trec, de la iniţiere până la finalizare.Proiectul este finanţat din Fondul Social European prin Programul operaţional „Dezvoltarea capacităţii administrative” (PO DCA) 2007 – 2013, axa prioritară 1 – Îmbunătăţiri de structură şi proces ale managementului ciclului de politici publice, domeniul major de intervenţie 1.2. – Creşterea responsabilizării administraţiei publice. Valoarea totală a proiectului este de 6.952.881 lei, din care 5.844.816 lei reprezintă valoarea eligibilă, formată din 4.968.093,60 lei provenind din Instrumente Structurale, 876.722,40 lei reprezentând valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional.Obiectivul principal al proiectului îl reprezintă îmbunătăţirea capacităţii de monitorizare, evaluare şi raportare a activităţii MAI prin informatizarea misiunilor de audit intern. Implementarea unui sistem informatic de management al activităţii de audit va facilita o mai buna gestionare a misiunilor din domeniu, precum şi o administrare mai eficientă a resurselor financiare, umane şi materiale, în vederea urmăririi evoluţiilor şi calităţii misiunilor de audit intern şi îndeplinirii obiectivelor asumate. Persoană de contact: cms.şef Radu Dimofte – 021.303.70.80 int. 10.893 sau 021.315.26.28 – Direcţia Generală Control şi Audit Intern, M.A.I.


Alte articole:
Skip to content