Informare de presă

Vineri, 23 august 2024, începând cu ora 12.00, conducerea Ministerului Afacerilor Interne va desfășura, în format videoconferință, o ședință de evaluare a stadiului activităților de digitalizare/informatizare a activităților de relații cu publicul desfășurate la nivelul direcțiilor și inspectoratelor generale.

Pe agenda ședinței se află obiectivele și perspectivele în domeniul digitalizării serviciilor oferite cetățenilor în perioada următoare.

Alături de conducerea Ministerului Afacerilor Interne, la ședință vor participa inspectorii generali ai IGPR, IGJR, IGPF, IGSU, IGI, IGAV, precum și șefii structurilor de resurse umane, management operațional, logistică, financiar, juridic, tehnologia informației, fonduri europene, secretariat general, pașapoarte, evidența persoanelor, relații publice, permise de conducere și înmatriculări, ai Agenției Naționale Împotriva Traficului de Persoane, Agenției Naționale Antidrog, Direcției Generale Anticorupție, Direcției Generale de Protecție Internă și Casei de Pensii Sectoriale a MAI.

La nivel local, la ședință vor participa șefii inspectoratelor județene și ai structurilor teritoriale ale MAI.

În virtutea politicii de transparență promovată de conducerea Ministerului Afacerilor Interne, ședința va fi transmisă în direct pe pagina de Facebook instituțională.


Alte articole:
ULTIMA
ORĂ

Bărbat urmărit național  – depistat de polițiștii Capitalei. Detalii aici

Mandate de aducere puse în aplicare de polițiștii Capitalei. Detalii aici

Verificări ale polițiștilor de la Autostrăzi, pentru siguranța traficului

Opt camioane încărcate cu materiale de cazarmament pregătite pentru sprijinirea comunităților din județul Galați

Acțiuni în zona aeroporturilor, pentru verificarea transportului de persoane

Bărbat bănuit de furtul unui autoturism, prins în flagrant de polițiștii Capitalei

Pompierii își sporesc capacitatea de intervenție în județul Galați

Sari la conținut