Noul sediu al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor

Noul sediu al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple București va fi operațional începând de luni, 21 august a.c.Activitatea cu publicul la noul sediu al Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple va începe luni, 21 august a.c., ora 8.30.Noul sediu este situat la etajul 2 al unui centru comercial din București, pe Bulevardul Timișoara, numărul 26, Sector 6.Programul normal pentru depunerea documentelor și ridicarea pașapoartelor este între orele 8.30 și 16.30 în zilele de luni, miercuri, joi și vineri, respectiv 8.30 – 18.30 pentru ziua de marți.La solicitarea ministrului afacerilor interne, doamna Carmen DAN, programul de lucru a fost prelungit pentru luna august, astfel că activitatea cu publicul se va desfășura în fiecare zi lucrătoare de la ora 8.30 până la ora 18.30.Taxele pentru eliberarea pașapoartelor pot fi achitate la ghișeul de Trezorerie deschis la nivelul -1 al centrului comercial, precum și la unitățile bancare existente la același nivel, prin transfer bancar. De asemenea, rămân valabile și celelalte modalități de plată: on-line – prin serviciile puse la dispoziție de unitățile bancare și prin mandat poștal la oficiile poștale.Cetățenii vor putea depune cereri și ridica pașapoarte și de la celelalte două puncte de lucru ale Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple București din Șoseaua Pipera, numărul 49 și din Piața Amzei, numărul 13. La toate cele trei sedii se vor elibera atât pașapoarte simple electronice cât și pașapoarte simple temporare.Precizăm că punctele de lucru ale Serviciului situate în strada Ion Țuculescu, numărul 42B, Sector 3, strada Străduinţei, numărul 1, Sector 4 și strada Virtuţii, numărul 1-3, sector 6, își încetează activitatea odată cu operaționalizarea noului sediu.


Alte articole:
ULTIMA
ORĂ

Bărbat bănuit de furtul unui autoturism, prins în flagrant de polițiștii Capitalei

Pompierii își sporesc capacitatea de intervenție în județul Galați

Au fost dislocate, de la nivelul IGSU, 80 de mijloace tehnice: 1 Volă, 19 camioane de intervenție, 43 de microbuze, 9 buldoexcavatoare, 6 autospeciale de primă intervenție și comandă și 2 autocare în zonele afectate de inundații. Detalii aici 

În sprijinul pompierilor de la ISU Galați, au ajuns, în această dimineață, 960 de pompieri din cadrul a 24 de inspectorate județene pentru situații de urgență, ISU București-Ilfov, Școala Boldești, Unitatea Specială de Intervenție în Situații de Urgență. Detalii aici

34 de cetăţeni străini, opriţi la frontiera cu Ungaria

Sari la conținut