Rezultatele campaniei de informare „Tu decizi! Votează legal!”

În perioada 12 noiembrie – 9 decembrie a.c., M.A.I. a desfăşurat campania „Tu decizi! Votează legal!”, având drept scop informarea, prevenirea şi conştientizarea cetăţenilor privind sancţiunile prevăzute de lege în cazul mitei şi votului ilegal, în contextul desfăşurării alegerilor parlamentare. Campania a fost organizată cu sprijinul tuturor structurilor M.A.I., centrale şi locale. În acest sens, au fost tipărite 60.000 de afişe, 500.000 de pliante, au fost realizate două spoturi video, un spot audio şi a fost operaționalizat site-ul www.votlegal.mai.gov.ro. Pentru multiplicarea, la nivel naţional, a mesajelor campaniei, demersului Ministerul Administraţiei şi Internelor i s-au alăturat şi alte instituţii ale statului – ministere, universități, regii autonome de transport, autorităţi publice centrale şi locale, o.n.g. etc. Accesul la informaţiile campaniei a fost posibil prin intermediul bannerului web postat pe 196 de site-uri ale structurilor centrale şi teritoriale ale M.A.I., pe 934 site-uri ale prefecturilor, primăriilor (municipii, oraşe, comune), precum şi prin utilizarea platformelor de socializare (Facebook, Twitter) și platforma YouTube. La nivelul Capitalei, au fost distribuite 5.500 afişe şi aproximativ 50.000 de pliante în locuri cu vizibilitate sporită din toate staţiile de metrou, în gările din Bucureşti sau în alte locaţii cu afluenţă mare de cetăţeni (pieţe, parcuri, spaţii de agrement, spaţii de joacă dintre blocuri). La nivel național, lucrătorii MAI au distribuit peste 54.500 afişe şi 450.000 pliante, în 25.600 de locaţii din 8.330 localităţi. Au fost organizate aproximativ 1.300 evenimente / acţiuni de relaţii publice, la care au fost prezenţi circa 360.000 de participanţi, cărora le-au fost distribuite peste 324.000 pliante.În ceea ce priveşte promovarea mesajului campaniei în mass-media centrală şi locală, spoturile AV au fost difuzate pe 143 posturi de radio şi 187 posturi de televiziune (centrale şi locale). Materialele promoţionale ale campaniei au fost publicate pe 228 website-uri, respectiv 182 în presa scrisă. Spotul campaniei a fost difuzat atât în reţelele TV partenere, cu circuit închis, amplasate în marile centre comerciale din ţară, în stațiile de metrou, aerogări etc., precum şi în reţelele TV stradale, de aprox. 100.000 de ori.


Alte articole:
Skip to content