Comunicatorii europeni reuniţi la Sibiu sub egida MAI

Direcţia Informare şi Relaţii Publice din cadrul MAI organizează, în perioada 17-19 iunie 2009, a treia ediţie a Conferinţei Internaţionale în domeniul Relaţiilor Publice- „PR Strategies-Key Documents in Communicating Law Enforcement Institutions”, la Sibiu.Activitatea beneficiază de prezenţa unor specialişti în domeniul comunicării publice, din cadrul ministerelor de interne ale Statelor Membre ale Uniunii Europene, precum şi din cadrul unor instituţii europene şi internaţionale.Partea română este reprezentată de oficiali ai Ministerului Administraţiei şi Internelor, precum şi de specialişti în domeniul relaţiilor publice. Ediţia din 2009 îşi propune obţinerea unor standarde de performanţă comune la nivel european pe linie de strategie şi prioritaţi de comunicare, participanţii fiind invitaţi să prezinte modele instituţionale de strategii, precum şi priorităţile identificate pentru anul în curs. Discuţiile se vor mai axa şi pe tema bunelor practici şi trenduri pe linie de comunicare instituţională.Iniţiativa DIRP se subscrie unui obiectiv mai larg de creare a unei reţele de comunicatori europeni la nivel comunitar, care, prin intermediul relaţiilor de cooperare stabilite, să asigure transparenţa şi informarea eficientă şi în timp real a cetăţenilor europeni.Informaţii de Background EDIŢIA I – IUNIE 2007 – „Cooperarea în domeniul comunicării şi relaţiilor publice în spaţiul comun de libertate şi justiţie”, a avut loc la Mangalia, Judeţul Constanţa, în perioada 13 – 16 iunie 2007.Obiectivul acestei prime ediţii a fost acela de a stabili contactele cu structurile de relaţii publice de la nivelul ministerelor de interne europene, precum şi al altor instituţii internaţionale în vederea creării unei reţele europene de comunicatori.EDIŢIA a II a – IUNIE 2008 – „Campaniile Media – vârful de lance al activităţii de Relaţii Publice”, a avut loc la Braşov, în perioada 24-27 iunie 2008.Obiectivul celei de-a doua ediţii a fost acela de a realiza un schimb de bune practici în ceea ce priveşte punctele forte şi inovaţiile aduse de statele participante la această reţea de comunicatori în domeniul campaniilor media pe problematici de inters instituţional. Participanţii la eveniment au putut observa care sunt problematicile de interes comun pe linia organizării de campanii media, precum şi rezultatele concrete ale implementării acestor campanii.


Alte articole:
Skip to content