Finalizare proiect BDAPL

Ministerul Administraţiei şi Internelor prin Direcţia pentru Politici Fiscale şi Bugetare Locale anunţă închiderea proiectului „Realizarea arhitecturii Sistemului informaţional şi a structurii bazei de date economico-financiare ale autorităţilor administraţiei publice locale – BDAPL” – SMIS 2984. Proiectul este cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007-2013.Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 3.743.000 lei, din care:• 3.181.550,0 lei – valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European;• 561.450,0 lei – valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional;• 74.860,00 lei – cofinanţarea eligibilă a beneficiaruluiObiectivul general al proiectului este realizarea arhitecturii sistemului informaţional şi a structurii bazei de date economico-financiare ale autorităţilor administraţiei publice locale – BDAPL.Acesta este primul dintr-un set de trei proiecte al căror obiectiv final este crearea unei baze solide de indicatori cuantificabili prin care se poate analiza eficienţa administraţiei publice locale, observând astfel impactul politicilor publice adoptate şi a măsurilor ce vizează respectivele instituţii.Scopul proiectului este proiectarea sistemului informatic şi a bazei de date economico-financiare ale unităţilor administraţiei publice locale – BDAPL.Grupul ţintă al proiectului este reprezentat de Ministerul Administraţiei şi Internelor, personalul Direcţiei pentru Politici Fiscale şi Bugetare Locale, administraţia publică centrală şi de reprezentanţi ai autorităţilor publice locale, ai structurii asociative ale acestora, reprezentanţi ai asociaţiilor profesionale ale specialiştilor din administraţia publică locală (Asociaţia Managerilor Financiari din Administraţia Publică Locală (A.M.F.A.P.L. fostă A.D.C.J.R.), Asociaţia Naţională a Informaticienilor din Administraţia Publică (A.N.I.A.P.), C.D.E. din A.M.R.).Principalele activităţi ale proiectului au fost: 1.Contractarea serviciilor de suport tehnic pentru derularea serviciilor de consultanţă şi asistenţă tehnică pentru derularea proiectului; 2.Contractarea serviciilor de audit extern; 3. Conferinţa de deschidere a proiectului; 4. Vizite de studii; 5. Seminarii de consultare cu reprezentanţi ai autorităţilor publice locale, ai structurii asociative ale acestora şi cu reprezentanţi ai asociaţiilor profesionale ale specialiştilor din administraţia publică locală (Asociaţia Managerilor Financiari din Administraţia Publică Locală (A.M.F.A.P.L. fostă A.D.C.J.R.), Asociaţia Naţională a Informaticienilor din Administraţia Publică (A.N.I.A.P.), Corpul Directorilor Economici (C.D.E.) din A.M.R.); 6. Prezentarea ideii de proiect pe site-ul M.A.I. şi actualizarea informaţiilor pe parcursul derulării acestuia; 7. Realizarea studiului pentru dezvoltarea unei sistem informatic şi a unei baze de date la nivel naţional, în vederea colectării datelor economico-financiare ale unităţilor administraţiei publice locale; 8. Proiectarea arhitecturii sistemului şi a structurii bazei de date; 9. Elaborarea specificaţiilor tehnice pentru sistemul informatic şi pentru baza de date la nivel naţional; 10. Dezvoltarea unui portal – forum de discuţii; 11. Consultări on-line cu angajaţii din administraţia publică locală; 12. Conferinţa de închidere a proiectului, 13. Auditul extern al proiectului. Proiectul s-a desfăşurat pe o perioadă de 8 luni din totalul de 22 luni aprobate de către AM PODCA. Locul de desfăşurare al proiectului: Bucureşti, RomâniaPrin implementarea proiectului au fost obţinute următoarele rezultate: • Un studiu pentru dezvoltarea unei sistem informatic şi a unei baze de date la nivel naţional, în vederea colectării datelor economico-financiare ale unităţilor administraţiei publice locale, analizei şi furnizării acestora către diferiţi utilizatori, precum şi publicarea de rapoarte relevante privind performanţele administraţiei publice locale.; • Un proiect de arhitectură de sistem şi a structurii bazei de date; • Specificaţiile tehnice ale soluţiei informatice şi de comunicaţii cu precizarea echipamentelor necesare implementării în faza a 2-a; • Un portal – forum de discuţii.Persoana de contact: MUHA MAGDALENAFuncţie: EXPERT PRINCIPALAdresă: Piaţa Revoluţiei, Nr.1A, Localitatea Bucureşti, Sect. 1, Cod postal 030669, nr. tel. 21 303.70.80 int.11.855


Alte articole:
ULTIMA
ORĂ

Operațiunile de instalare a taberei din Județul Iași continuă. Imagini aici

Lucrări pentru operaționalizarea taberei din satul Zberoaia, Județul Iași. Imagini aici

Tabere operaționalizate pentru găzduirea persoanelor care au nevoie de adăpost temporar – Județul Vaslui. Imagini aici

Ministrul Afacerilor Interne, Cătălin Predoiu: Intervențiile de căutare-salvare continuă. Detalii aici

Intervențiile structurilor MAI- 14.09.2024, ora 14.00/ Măsurile dispuse pentru gestionarea situațiilor înregistrate. Detalii aici

Cătălin Predoiu: Continuăm intervenția cu toate mijloacele noastre. Situația este relativ stabilizată. Detalii aici

Recomandări generale pentru a evita situațiile de risc cauzate de fenomenele meteorologice. Detalii aici

Intervențiile structurilor MAI, 14 septembrie 2024, ora 13.00. Detalii aici

Cătălin Predoiu: În acest moment suntem cu toate mijloacele și forțele în acțiune. Detalii aici

Cătălin Predoiu: IGSU, Poliția și Jandarmeria în stare de alertă pentru a suplimenta forțele în locurile critice. Detalii aici

Cătălin Predoiu: Se intervine cu toată tehnica din dotare. Se intervine cu toate efectivele din regiune. Detalii aici

Cătălin Predoiu: Tehnica este utilizată la maximum, am dislocat tot ce avem în zona inundațiilor, de la bărci până la elicoptere. Detalii aici

Rezultate înregistrate la frontieră în ultimele 24 de ore. Detalii aici

Efecte meteo înregistrate în data de 14 septembrie 2024, interval orar 07:00-10:00. Detalii aici

Sari la conținut