Finalizare proiect BDAPL

Ministerul Administraţiei şi Internelor prin Direcţia pentru Politici Fiscale şi Bugetare Locale anunţă închiderea proiectului „Realizarea arhitecturii Sistemului informaţional şi a structurii bazei de date economico-financiare ale autorităţilor administraţiei publice locale – BDAPL” – SMIS 2984. Proiectul este cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007-2013.Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 3.743.000 lei, din care:• 3.181.550,0 lei – valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European;• 561.450,0 lei – valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional;• 74.860,00 lei – cofinanţarea eligibilă a beneficiaruluiObiectivul general al proiectului este realizarea arhitecturii sistemului informaţional şi a structurii bazei de date economico-financiare ale autorităţilor administraţiei publice locale – BDAPL.Acesta este primul dintr-un set de trei proiecte al căror obiectiv final este crearea unei baze solide de indicatori cuantificabili prin care se poate analiza eficienţa administraţiei publice locale, observând astfel impactul politicilor publice adoptate şi a măsurilor ce vizează respectivele instituţii.Scopul proiectului este proiectarea sistemului informatic şi a bazei de date economico-financiare ale unităţilor administraţiei publice locale – BDAPL.Grupul ţintă al proiectului este reprezentat de Ministerul Administraţiei şi Internelor, personalul Direcţiei pentru Politici Fiscale şi Bugetare Locale, administraţia publică centrală şi de reprezentanţi ai autorităţilor publice locale, ai structurii asociative ale acestora, reprezentanţi ai asociaţiilor profesionale ale specialiştilor din administraţia publică locală (Asociaţia Managerilor Financiari din Administraţia Publică Locală (A.M.F.A.P.L. fostă A.D.C.J.R.), Asociaţia Naţională a Informaticienilor din Administraţia Publică (A.N.I.A.P.), C.D.E. din A.M.R.).Principalele activităţi ale proiectului au fost: 1.Contractarea serviciilor de suport tehnic pentru derularea serviciilor de consultanţă şi asistenţă tehnică pentru derularea proiectului; 2.Contractarea serviciilor de audit extern; 3. Conferinţa de deschidere a proiectului; 4. Vizite de studii; 5. Seminarii de consultare cu reprezentanţi ai autorităţilor publice locale, ai structurii asociative ale acestora şi cu reprezentanţi ai asociaţiilor profesionale ale specialiştilor din administraţia publică locală (Asociaţia Managerilor Financiari din Administraţia Publică Locală (A.M.F.A.P.L. fostă A.D.C.J.R.), Asociaţia Naţională a Informaticienilor din Administraţia Publică (A.N.I.A.P.), Corpul Directorilor Economici (C.D.E.) din A.M.R.); 6. Prezentarea ideii de proiect pe site-ul M.A.I. şi actualizarea informaţiilor pe parcursul derulării acestuia; 7. Realizarea studiului pentru dezvoltarea unei sistem informatic şi a unei baze de date la nivel naţional, în vederea colectării datelor economico-financiare ale unităţilor administraţiei publice locale; 8. Proiectarea arhitecturii sistemului şi a structurii bazei de date; 9. Elaborarea specificaţiilor tehnice pentru sistemul informatic şi pentru baza de date la nivel naţional; 10. Dezvoltarea unui portal – forum de discuţii; 11. Consultări on-line cu angajaţii din administraţia publică locală; 12. Conferinţa de închidere a proiectului, 13. Auditul extern al proiectului. Proiectul s-a desfăşurat pe o perioadă de 8 luni din totalul de 22 luni aprobate de către AM PODCA. Locul de desfăşurare al proiectului: Bucureşti, RomâniaPrin implementarea proiectului au fost obţinute următoarele rezultate: • Un studiu pentru dezvoltarea unei sistem informatic şi a unei baze de date la nivel naţional, în vederea colectării datelor economico-financiare ale unităţilor administraţiei publice locale, analizei şi furnizării acestora către diferiţi utilizatori, precum şi publicarea de rapoarte relevante privind performanţele administraţiei publice locale.; • Un proiect de arhitectură de sistem şi a structurii bazei de date; • Specificaţiile tehnice ale soluţiei informatice şi de comunicaţii cu precizarea echipamentelor necesare implementării în faza a 2-a; • Un portal – forum de discuţii.Persoana de contact: MUHA MAGDALENAFuncţie: EXPERT PRINCIPALAdresă: Piaţa Revoluţiei, Nr.1A, Localitatea Bucureşti, Sect. 1, Cod postal 030669, nr. tel. 21 303.70.80 int.11.855


Alte articole:
ULTIMA
ORĂ

Pompierii au desfășurat 1.170 de misiuni pentru acordarea asistenței medicale de urgență

Polițiștii de frontieră au efectuat formalitățile de control pentru 119.587 de persoane

Piloții Inspectoratului General de Aviație au executat 16 misiuni aero-medicale

Polițiștii rutieri au reținut 579 de permise de conducere unor șoferi care reprezentau un pericol

În aplicația eDAC, au fost efectuate 25.960 de verificări

Mesajul ministrului Afacerilor Interne, Cătălin Predoiu, cu ocazia Sfintelor Sărbători Pascale. Vezi aici

Noaptea de Înviere a avut loc fără niciun incident major! MULȚUMIM TUTUROR! Vezi aici

Noaptea de Înviere a avut loc fără niciun incident major! Citește aici

Sari la conținut