La data de 19 aprilie 2011, ora 11.00, la Hotel Intercontinental, Sala Ronda, va avea loc Conferinţa oficială de deschidere a proiectului -Instrumente moderne de management electronic al documentelor interne si activităţii din teritoriu la Direcţia Generală de Informaţii şi Protecţie Internă (IMMEDIAT la DGIPI)- cod SMIS 27204.Proiectul este cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007-2013.Valoarea totală eligibilă a proiectului (fără TVA) este de 16.939.978,00 lei, din care:• 14.398.981,30 lei – valoare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European;• 2.540.996,70 lei – cofinanţarea eligibilă a beneficiarului.Obiectivul general al proiectului este de a îmbunătăţi capacitatea administrativă a DGIPI, prin introducerea unui sistem de management al documentelor şi al fluxurilor de lucru în vederea reducerii timpului furnizării serviciilor. Scopul proiectului este de: • a îmbunătăţi politicile şi procesele interne de lucru cu documentele;• a implementa instrumentele necesare pentru reducerea timpului de transmitere către beneficiarii legali a produselor realizate de DGIPI;• a implementa un sistem informatic colaborativ modern, la nivel naţional, ca suport de secretariat şi gestiune a documentelorGrupul ţintă al proiectului este format din 1400 de persoane, din cadrul Direcţiei Generale de Informaţii şi Protecţie Internă.Principalele activităţi ale proiectului sunt: – instruirea echipei de management în managementul proiectului; – asigurarea managementului şi monitorizării proiectului;- lansarea oficială a proiectului;- organizarea şi desfăşurarea procedurilor de achiziţii publice;- proiectarea şi implementarea sistemului modern de management al documentelor;- desfăşurarea sesiunii de instruire a specialiştilor DGIPI în utilizarea instrumentelor software specifice;- elaborarea unor standarde de lucru moderne pentru fluxurile de documente;- diseminarea rezultatelor obţinute în cadrul proiectului;- realizarea auditului proiectului.Proiectul se desfăşoară pe o perioadă de 24 de luni. Locul de desfăşurare al proiectului: Bucureşti Prin implementarea proiectului se vor obţine următoarele rezultate:- îmbunătăţirea fluxurilor de documente- introducerea unor instrumente de control a proceselor interne şi a informaţiilor;- consolidarea informaţiilor, oferind suport managementului pentru deciziile interne;- transferul intern de informaţii, cunoştinţe, idei;- generarea de documente standardizate; – colaborarea pe proiecte şi schimbul de documente;- gruparea eficientă a documentelor după diferite criterii şi căutarea acestora;- stocarea şi arhivarea electronică a documentelor generate în fluxul de lucru în sistem;- semnarea documentelor şi autentificarea acestora;- identificarea şi accesul rapid la locul în care se află documentul în organizaţie, în cadrul fluxului de lucru.Jurnaliştii interesaţi să participe la eveniment sunt aşteptaţi începând cu ora 10.30.